23 Temmuz 2014 Çarşamba

İZMİR TİCARET SİCİLİ İŞLEM BAŞVURULARININ MERSİS SİSTEMİNDEN YAPILMASI ZORUNLULUĞU HAKKINDADUYURU

İZMİR TİCARET SİCİLİ İŞLEM BAŞVURULARININ MERSİS SİSTEMİNDEN YAPILMASI ZORUNLULUĞU HAKKINDADUYURU









 İZMİR TİCARET ODASI

İZMİR TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN

 

TİCARET SİCİLİ İŞLEM BAŞVURULARININ MERSİS SİSTEMİNDEN YAPILMASI ZORUNLULUĞU HAKKINDA DUYURU

 

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan Merkezi Sicil Kayıt Sistemi MERSİS’in Odamızda ve Ticaret Sicili Müdürlüğümüzde 08/10/2012 tarihinden bu yana uygulanmaktadır. Bu süreçte tüm kuruluş işlemleri ile bu sistem üzerinden kurulan işletmelerin tüm değişiklik işlemleri yine Mersis üzerinden gerçekleştirilmiş ve sistem tüm kullanıcılar tarafından tanınmıştır.

 Sistemin kullanılırlığının artırılması ve tek merkezli işlem sisteminin sağlanması amacıyla bundan sonra tüm sicil işlemleri Mersis üzerinden gerçekleştirilecektir. Bu sebeple üyelerimizin ve meslek mensuplarının mağduriyet yaşamamaları amacıyla en kısa sürede elektronik imza edinerek sisteme kayıt olmaları ve firmalarının sicil kayıtlarını kontrol etmeleri daha sonra yapılacak işlemlerin doğruluğu ve süreçlerin hızlı işlemesi açısından son derece önem taşımaktadır. Uygulama 1/8/2014 tarihinden itibaren başlayacaktır.

 Bilgi edinilmesi önemle rica olunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi